• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stå för sitt ord.

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
:cool: Tjena govänner Jag vill bara skriva några rader om Husbilsförsäljning.
Jag köpte min ADRIATIK begagnad av Hedström i frittsla, efter att tagit hem bilen och börjat åka, så har det varit en del fel som behövde åtgärdas, det har blivit ett par resor till frittsla för åtgärder.
Efter att bilen nu kan anses som felfri, måste jag säga att, Jonas som säljare har stått för sitt ord ( Du ska vara nöjd med bilen ) och det handlar om tusentals kronor i frågan som Hedströms har åtagit sig att reparera för.
All heder åt sånna HANDLARE som står för sitt ord utan en massa bortförklaringar efter att dom avslutat en affär.

PS Bra handlare ska omnämnas till flera Presumtiva Kunder.:D
 
F

F.d. 7675

Guest
Sv: Stå för sitt ord.

Kul! och grattis
Vi har samma erfarenhet från Hymercenter i Örebro
Visserligen bara småfel (sensor till kyl och gasvarnaren)
Men ändå
Inga diskussioner bara fixa.
Man har ju hört om skrämmande fall
Jag tar inte upp dom här eftersom det bara är hörsägen.
Trevlig husbilssommar
Ronny & Ulla
 

MarTom

HBK Medlem
Inlägg
428
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2024
Sv: Stå för sitt ord.

Kanske inte vore fel om husbilsklubbens medlemmar beygsätter sina husbilsleverantörer i ett speciellt forum. Efter årets slut så koras årets bästa husbilsförsäljare som gjort det där lilla extra !
 

Skalman 24

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Nybro
HBK-Nr
516
Medlemskap
2025
Sv: Stå för sitt ord.

Vi har också haft tur med en bra försäljare Husvagn o fritid i Kalmar, som har ställt upp när det har varit problem. Ett forum för bra och sämre leverantörer låter som en bra idé.
Önskar alla en trevlig husbilssemester. Magnus o Greta
 
F

F.d. 9520

Guest
Sv: Stå för sitt ord.

Vi har bara bra erfarenhet av Hymercenter i Örebro och vi är inne på andra Hymern på 4 år, därifrån. De fixar saker som de lovat och är alltid trevliga när man är in o tittar på bilar. :cool:

Somarhälsningar från Ylwa o Tapio som snart drar till Finland för lite semester.
 

Bettan o Bernt

HBK Medlem
Inlägg
139
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
662
Medlemskap
2024
Sv: Stå för sitt ord.

:twitcy: HEJ ALLA HUSBILSVÄNNER
Jag vill bara gratulera Hasse P. till att han äntligen har fått ordning på sin husbil , jag vet nämligen hur han har haft det. I helgen ska vi tillsammans ut och (trot om ni vill) fiska.MVH Bernt o Bettan
 
F

F.d. 1883

Guest
Sv: Stå för sitt ord.

Håller med hasse P om att Jonas i Fritsla är en bra representant för sitt skrå!
Köpte min bil där -05 och hitills finns det inget att klaga på vare sig när det gäller bilen eller bemötandet från honom!
Kan verka lite kärv när man möter honom första gången men det är en kille jag litar på!
 
Toppen