• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Resa i Danmark

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Inlägg
763
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2024
Vi befinner oss just nu på en milsvid sandstrand norr om Hirtshals, Tannisby, vi står parkerade bland hundratals andra bilar, husbilar och husvagnar på stranden, 10 meter till havets vågor. Det är 27 grader i skuggan, men här fläktar det skönt. Vi har inte badat ännu, men hundarna har.
Vi fortsätter upp till Skagen ikväll och övernattar där.
Fortsättning följer.

Åke och Wania 65
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Resa i Danmark

Gratulerar på Er.
Skagen är ett underbart ställe. Hoppas att Ni kan Hittar "LJUSET", det är helt underbart.

Vi har tillbringat många dagar i Skagen och Vi tycker att detta ställe är bland det bästa som finns, hälsar Monica o Kurt i Gbg.

;) :D
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.673
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Resa i Danmark

Jag vet var ni är. Har varit där utan husbil många gånger. Jag är bara så "avundfrisk". Där är helt underbart.

Ha det så himla gott, Skagen är underbart. Glöm inte att åka med "sandormen" ut och se två hav mötas, eller ett besök i hamnen och äta gott från havet och ta en öl och en lille en.

Glada husbilshälsningar från
Eva & Hasse
 
Toppen