• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasol i Flensburg

A.Borg

HBK Medlem
Inlägg
1.306
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2024
Hej på er!
Jag har haft adressen till ett gasolpåfyllningsställe i Flensburg men förlagt den.:( Kan någon bistå en åksugen med en sådan är jag tacksam.:yes:
Anders.B
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Gasol i Flensburg

Hej

Vet ej om det är det här stället du söker men jag hittade det på nätet.

Gasservice i Flensburg, ca 8-900 m från Sitti-park. Kostnad -06, 15€

Ha de
 
F

F.d. 7082

Guest
Sv: Gasol i Flensburg

när jag är i Tyskland brukar jag fylla mina gasolflaskor hos
Grense Gas Teschke
Gewerbestrasse 19
25913 Suderlugum
tel. 04663188540

då jag var der i våras tog dom för en p11 12,90 euro eller 103,00 kr i danska och dom talar danska men dom tar inte plastkort så här är det kontant betalning
 
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Gasol i Flensburg

Jag byte sist min flaska i Rendsburg på ställplatsen,12€ kostade den..billigare än i Schleswig 3 mil bort..dom vill ha 13,99€ så visst finns det skilnader i priset.Hur det är i Flensburg vet inte jag.Har sett att dom har flaskor där borta i närheten av FördePark men hur mycket ville dom har för dom..nada
 
F

F.d. 55255

Guest
Sv: Gasol i Flensburg

Hej
Sväng till vänster vid ljussingnalerna precis vid Citti park ca.500 m. ligger på höger sida
betalade 14e 07.Stog sedan på Cittis parkering smidigt om man skall provsmaka.
Arne.
PS
Man betalar bara för hur mycket det går i .
DS
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55271

Guest
Sv: Gasol i Flensburg

Den fyllestasjon som arne gs beskriver ligger i WESTERALLEE 145. Nr. er jeg ikke sikker på, men det ligger rett etter svingen. Han fylle alle typer flasker. Der betaler en bare for det som blir fylt på om ikke flasken er tom. OBS han tar kun kontant betaling ikke kort. Har ikke vært der det siste året så det kan være endret.
 

Lasse-125

HBK Medlem
Inlägg
669
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: Gasol i Flensburg

Hej Peder! Jag kan svara för jag var med när ArneGs. fyllde sina svenska flaskor. Fyllde förresten själv åxå. Det var i våras .Vi åkte till Floby och årsmötet direkt efter.MvhLasse125.
 
Toppen