• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

GPS Navigator

F

F.d. 24399

Guest
Hej nu kanske jag är inne på fel sida,
men jag undrar om någon kunde hjälpa mig
i djungeln.Vi skall åka till Italien och Kroatien
i sommar och skall köpa en navigator vi
väljer mellan
Mio C710,Garmin 360 eller TomTom 910
är det någon som kan råda oss

Anita och Lars:cool:
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: GPS Navigator

Hej!
Exakt denna fråga diskuteras i en annan tråd bara en liten bit härifrån!
 
F

F.d. 1471

Guest
Sv: GPS Navigator

Jag tycker personligen att TomToms programvara är bäst men Mio har bra apparater men kanske inte så enkelt och logiskt program. Jag föreslår att ni går in i en affär och tittar på varorna så ni lättare kan bestämma er.
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.270
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: GPS Navigator

Om jag är rätt ute så finns inte Kroatien i dom navigationer du räknar upp.
Har själv Tom Tom och har ställt en fråga till dom när dom tror att Kroatien kommer med. Och när det blir så så kommer det att finnas i alla dom du räknar upp inom snar framtid.

Om du har kollat priserna så har dom inte bara sjunkit på grund av konkurrensen utan man kan klart se att Tom Tom kommer med nya navigationer som ersätter 710 och 910. Tom Tom One är redan ersatt med en ny som har större skärm 4,3tum. Heter nu med tillägg XL.
 
F

F.d. 53133

Guest
Sv: GPS Navigator

Jag har ca 50 % av Kroatien i min Mio P350 med MioMap version 3.2, vilket betyder att man fixar sig till de flasta orter i Kroatien, dock inte till alla gatuadresser ännu. Den fixar också koordinater...
 
Toppen