• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Övernattning

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Hej kompiiisar
I morgon kör jag från Varberg mot Älghult och påskträffen, skulle vilja övernatta i närheten av Växsjö, har ni några tipps?
MVH KEJO 20
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Övernattning

På utfarten på rv 23 ligger en Statoilmack med stora utrymmen. Sväng vänster i rondellen efter trafikljuset, den syns bra från vägen. Blir ni hungriga så finns Mc Donald på andra sidan rondellen!

Vid Sandsbro låg tidigare en grillkiosk och mack men nu sedan vägen byggdes om så verkar det som det blivit nedlagt. Hittar man bara in där nu så finns säkert den stora grusplanen kvar som var parkering.

Om ni inte är mörkrädda så finns en stor parkeringsplats mitt för avfarten mot Lenhovda på 23'an. Det är en parkering för samåkare och jag tror även bussen stannar där.

Sen finns en parkering vid Innaren och om jag minns rätt så finns i alla fall en toa där. Båda ligger ganska nära vägen men inte i suget.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen