• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

garmin 660

F

F.d. 12360

Guest
Hej
Har ett problem med min nav (garmin 660). Det gar inte att fa kontakt med min dator ,jag kor Win xp. Men pa garmins hemsida skall den vara bakatkompatibel med Win xp.
Min laptop kanner over huvud taget inte igen naven nar jag pluggar in usb'n.
Nagra som har samma problem ?

Mvh Hans B
 
F

F.d. 13050

Guest
Sv: garmin 660

jag kör xp och ibland så har dom svårt att hitta varandra men som regel funkar det. Använder POI-loader för inladdning har iofs en nüvi 360
 
F

F.d. 12360

Guest
Sv: garmin 660

Har laddat hem programet. Hur gor du med poi'sen drar du over dem till programmet?
Jag har nu aven fatt en ikon pa listen om heter G(garmin gstart) den talar om for mig att INGEN gps ar ansluten till datorn. Mycket konstigt.
Far heller ingen hjalp fran supporten pga att jag kopt gps'n i spanien provar nu med den engelska supporten. Den spanska harinte svarat pa 1 vecka!!

Mvh Hans
 
F

F.d. 13050

Guest
Sv: garmin 660

när jag startar POI loader så letar han efter gpsen. SEn laddar jag ner filerna som jag har ligger i mina dok
 

Riviera

HBK Medlem
Inlägg
1.058
Kommun
Båstad
HBK-Nr
139
Medlemskap
2024
Sv: garmin 660

Har också en 660, vilken kopplar upp direkt till datorn. Jag har hittills bara pluggat in USB-kabeln i den avslagna GPS:en och efter en liten stund dyker Garmin och ev. SD-kort upp under Min dator. Sedan är det bara att dra filer fram och tillbaka.