• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Säkert sken

F

F.d. 2549

Guest
Sv: Säkert sken

Jag säger som Sokrates sa för över 2000 år sedan: "Tänk så mycket det finns som man inte behöver." Vad sen ordet "behöver" innebär, det är en helt annan historia. Men visst, man kan fylla en husbil så att man inte själv får plats.
Provocerande tänkt?
Svar ja.
Hälsningar/farbror Claes.
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Säkert sken

:cool: Här är en till med samma åsikt farbror claes, men med tanke på lukten så säger jag som det där med levande gran eller plastgran,det går kanske att köpa en sprayburk med lukten av släckt stearinljus, sen om den får plats i bilen, det är en annan sak?
Tjinge Ling Hasse P.:twitcy:
 
F

F.d. 7747

Guest
Sv: Säkert sken

;) Likanande ljus fast i fyrpack inkl. laddar har sålts på Rusta för 99 kr , vi har såna i husbilen , dom lyser i cirka 12timmar på en laddning .
Rulla lungt på vintervägarna !
 

Jan-Åke

FD HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
37
Medlemskap
2023
Sv: Säkert sken

Hej Ewa
Jag har köpt liknande ljus hos Rusta dom har en sats med 4st "värmeljus" med ljusdioder med ett gult sken som flimmrar lite samt frostade glas som man sätter ner ljuset i , dom laddas på en platta med plats för alla ljusen samt en nätadapter.
Jag tror att jag betalade 198:- för hela satsen. Det står ett nr på botten av kartongen
kanske artikelnr 402824.

Ljusa hälsningar :D
Jan-Åke 37:an
 
F

F.d. 7747

Guest
Sv: Säkert sken

Hej Jan-Åke !
Det är precis dom ljusen jag köpte på rusta för 99 kronor nedsatt pris efter julmarknaden !
I vilket fall så är det trevligt att kunna lämna på ljusen när man lämmnar husbil utan att oroa sig för brandrisken .
Rulla lungt i snöröken och halkan :D så kanske vi ses därute på vägarna !
 
F

F.d. 3232

Guest
Sv: Säkert sken

:yes: Vi köpte 4 st värmeljus med exstra batteri på Börjes i Tingsryd för 29 kr.Mycket brandsäkert med två hundar i bilen.MVH Kenth.:twitcy:
 
Toppen