• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

NYTT

F

F.d. 25020

Guest
:music-icon: Har nu anmält mig till klubben ska nu betala avgiften vi kommer nog att höras:twitcy:
MVH Sture i Pajala
 
F

F.d. 25020

Guest
Sv: NYTT

:cool: Äger ingen skoter tack o lov idag endast 12 minus 75cm snö under veckan har det varit runt -30 så idag åker långkalsongerna av.
Mvh Sture
 
F

F.d. 25020

Guest
Sv: NYTT

Ja nåt i det formatet har ju varit borta en vecka :rolleyes: bor i Kalix under veckorna har mitt jobb där 18 mil hemifrån eller 1,5 timmes bilkörning.
Sture:cool:
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: NYTT

Fint Sture, du är välkommen hit till HBK även om du inte är extrautrustad med de där långa textilierna eller Leifs "korta varor"!

Hur är det, bor du kvar i husbilen när det är som kallast? Det går väl åt en del gasol i så fall eller hade du en dieselpanna?

Plockar du in 'plutten' (Var Finns Vi) så kan vi se var du finns och du ska vara välkommen in till vår gemenskap, den värmer skönt den också!
 
F

F.d. 25020

Guest
Sv: NYTT

:music-icon: Bor inte i husbilen nu hyrt en liten etta husbilen står i garage ska väl ta ut den under påsken husbilen alltså...
Sture
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: NYTT

;) Hej Sture, och välkommen till husbilsklubben ;)

Kul att se dig här, hoppas du kommer att trivas :yes:

Carina & Gunnar :spinny:
 
F

F.d. 25020

Guest
Sv: NYTT

:mad: Jag jobbade hade beredskap annars hade vi nog kommit. Ha de så gott som nygifta:music-icon: Mvh Sture i Pajala Hälsa alla vi känner
 
Toppen