• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Reservdelar till Inredningen.

F

F.d. 6238

Guest
Hej på Er alla. Jag skulle vara mycket tacksam om det är någon som kan tipsa mig om var jag kan få tag på reservdelar till min husbil. Vi har en Vw Diesel Westfalia California . Har talat med Din Bil i Sisjön i Göteborg, men dom vet ingenting. Tidigare kunde man få tag på delar från Futura i Skåne men den firman har tydligen upphört. Jag har varit inne på nätet och kollat men det verkar svårt. Det finns visa firmor i Nederländerna och i England samt U.S.A men det verkar kanska trögt även där. Har även sökt i Tyskland men där kan dom inte mycket eller också är det jag som inte kan.
Tacksam för alla tips. Var vänlig att svara mig tillmin epost, hälsar Kurt i Västra Frölunda
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Reservdelar till Inredningen.

Tack för att Du var uppmärksam. Jag har varit inne på denna sida tidigare och den har tyvärr inte givit mig något, än så länge, men man vet ju inte. Nej , jag är på jakt efter en gardin höger sida längst bak. För tillfället så har vi gjort en provisorisk lösning , hls Kurt
 
Toppen