• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sv: Värt att veta om Hemsidan

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.783
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
HJÄLP med Hemsidan!

Vi har startat ett nytt Forum som heter:


Länken hittar ni i Höger meny samt under Hjälp i den blå raden ovan.

Här kan ni få personlig hjälp med funktioner ni inte förstår eller har svårt att hantera på Husbilsklubben.se

Endast ni själva och HBK Web ser de frågor ni ställer och de svar som ges från HBK Web.

Detta innebär att ni kan fråga fritt och få svar utan att bli störda av andra personer.

Skapa bara ett NYTT ÄMNE i detta forum så syns detta bara för dig o HBK Web

Inlägg i detta forum syns inte vid sökning eller som nya inlägg annat än för den som skrivit inlägget.
 
Senast redigerad av en moderator:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Hur installerar man stavningskontroll?


Hehe precis vad jag satt och funderade på för i varannat inlägg som jag skrivet så har jag hittat en massa felstavningar och missade tryckningar på tangentbordet .
Inte blir itne , blien är bilen osv ...

( Vi har ingen rättstavning på www.nordicaudi.com heller )

Därför står det redigerat imånga av mina inlägg .
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Hur gör man för att få Husbilsklubben.se som förstasida? Mvh Lasse

Har du IE 7 så kan du få upp flera 1:a sidor genom flikarna och sätter du flera sidor i "Allmänt" som ligger under Verktyg /niternetalternativ .

När jag öppnar internet så får jag fram 3 flikar = 3 olika sidor och när man sitter och väntar på en sida skall bli klar så byter man sida och kikar på nästa flik/sida .

Jag har som exempel .
Husbilsklubben
Blocket
Nordicaudi
 
F

F.d. 25142

Guest
Ja, det kan sannerligen behövas. Jag är van internetsurfare men den här sajten är något av det mest rörigaste jag någonsin stött på.
Gör om eller lägg ner!!!
 

Per & Camilla

HBK Medlem
Inlägg
1.037
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Kanske inte läge att skriva sitt första inlägg sent en fredagskväll......:swoon:

Jag anser mig också vara en "van internetsurfare" och måste säga att upplägget på websidan är perfekt då det finns många olika sätt att hämta information beroende på om man är inne ofta eller bara någon gång ibland.

Hur som helst........ Välkommen till Husbilsklubben!

/Per
 

Gråbo

FD HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Västerås
HBK-Nr
4836
Medlemskap
2022
En liten fråga ? Var gör man adress ändring.

Hälsn. Åke 65 som snart flyttar till ett mindre hus.
För att få mer tid att åka husbil hoppas vi.:wink:
Ja det är inte lätt att veta,nu när dom stängt pastorsexpeditionerna,men det är Skattemyndigheten kolla på det i telekatalogen MVH Lisa
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.568
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Alla sina uppgifter kan man själv ändra under "Kontrollpanel" på första sidan i den övre
blå listen. Gå sedan in under "Redigera profil" mfl.

Ändring av inloggningsnamnet kan dock endast webadm göra. Begär ändringen under "kontakta oss" längst ner på sidan.
 
H

hianders

Guest
Har man sagt A får man säga B Åke o Wania! Flyttar ni från Västannor då? Vart?

hianders/Inger o Hasse
 
F

F.d. 8505

Guest
Hej! Det var ett bra initiativ tycker vi som är nya i klubben och inte så unga. :):D
 

Majvor o Toomy

HBK Medlem
Inlägg
81
Kommun
Mark
HBK-Nr
3086
Medlemskap
2024
Kan jag få hjälp att få in mitt SKYPE namn[ toomy sätila 1 ] Jag har provat men det går inte.
 
E

Evahuge

Guest
Hej ! kan man skriva ut medlemslistan med nummer, namn , ort .
Att ha med sej i bilen ! Tack på förhand / Evahuge
 
F

F.d. 2702

Guest
svårt att få sidan att fungera med sökfunktioner och inloggning i android lurar..

Visserligen inte livsviktigt men bra att veta om man planerar att förändra o skriva ny kod någon dag. ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
svårt att få sidan att fungera med sökfunktioner och inloggning i android lurar..

I mina två Androidlurar funkar både inloggning och sökning lika bra som på laptopen. Dessutom behöver du bara logga in en gång sedan minns Android den precis som på datorn.
 
Toppen