• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ACSI

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.599
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: ACSI

Jag tror det, bara att uppdatera appen. Ska göra det efter Nyårsfirandet då den fungerar tydligen under kalenderåret, dvs. samma som katalogen med ACSI-kortet. Återkommer med fakta den 2:a januari ; )

Jag har haft ASCI och använt appen under 2017. Nu har dock appen slutar att fungera. Fick de nya böckerna och kortet igår med posten. Hoppas verkligen jag får igång appen igen i januari men märkligt att den försvinner för ett år innan nästa tar vid. Tur man inte är på resa just nu!
 

Belar

FD HBK Medlem
Inlägg
1.934
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023
Sv: ACSI

Jag har haft ASCI och använt appen under 2017. Nu har dock appen slutar att fungera. Fick de nya böckerna och kortet igår med posten. Hoppas verkligen jag får igång appen igen i januari men märkligt att den försvinner för ett år innan nästa tar vid. Tur man inte är på resa just nu!

Appen ingår inte i priset för böckerna/kortet utan köps separat. Det är bara att ladda ner ny med hjälp av koden på kortet och sedan betala i appshoppen. (Om man inte prenumererar på båda)
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: ACSI

Jag har haft ASCI och använt appen under 2017. Nu har dock appen slutar att fungera. Fick de nya böckerna och kortet igår med posten. Hoppas verkligen jag får igång appen igen i januari men märkligt att den försvinner för ett år innan nästa tar vid. Tur man inte är på resa just nu!

Jag köpte både kort och App samtidigt. Kommer ett mail i slutet av decmber med anvisningar hur jag laddar ner och aktiverar Appen tidigast 2018-01-01.
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.599
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: ACSI

Jag köpte både kort och App samtidigt. Kommer ett mail i slutet av decmber med anvisningar hur jag laddar ner och aktiverar Appen tidigast 2018-01-01.

Jo jag har också sett att det ska komma info om hur man aktiverar appen. Det som stör mig är att jag som haft kort+app under 2017 inte längre kan använda appen. Den borde ju funger t o m 31/12 2017.
 
Toppen