• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplatsen i Platja Aro öppen ??

F

F.d. 55337

Guest
Är det någon som vet om man kan stå i Platja Aro nu, vi är i Gruissan och tänkte att vi i så fall skulle stå där imorgon?

Anders och Birgitta
 

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Inlägg
1.046
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Sv: Ställplatsen i Platja Aro öppen ??

Är det någon som vet om man kan stå i Platja Aro nu, vi är i Gruissan och tänkte att vi i så fall skulle stå där imorgon?

Anders och Birgitta


Kanske synd att chansa på Platja när det är så fullt där - välj Spätzle Fritz med deras underbara wienerschnitzlar "Wiener Art" i stället - det gjorde vi för 2 veckor sedan !
Välkomna till Raco !
Bosse och Gerd
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Ställplatsen i Platja Aro öppen ??

När jag var hos Spätzle Fritz (40 34 31 0 23 37) för något år sedan så var där Ruhetag; jag tror det var en tisdag (osäker), så jag fick inte ta del av den berömda Schnitzeln.

Jappe

Psst. Jag kollade ställplatsens hemsida:

stellplatz ist immer geoeffnet.
von dienstag bis samstag restaurant von 15h bis 23h geoeffnet sonntags von12h bis 22h.
montags ruhetag aber stellplatz geoeffnet.

Alltså, restaurangen stängd på måndagar.
 
Senast ändrad:

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: Ställplatsen i Platja Aro öppen ??

Gratis :D:D om man äter. Men gratis kostar också , senast ca 550 kr , men livet är kort.....
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Ställplatsen i Platja Aro öppen ??

Festprissar!

Ställplatsavgiften är 8€. Vill man slippa den så måste man spendera 17€ i restaurangen för ensamåkare och 30€ för par.

(Preisgestaltung: beim verzaehren im restaurant bezahln sie parkplatz nicht mindestveraehr 30 euro einzel fahrer 17,00€ wifi auf dem stellplatz)

Jappe
 
Toppen