• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Musplattan har låst sig

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Hej satt och läste på Hbk såg en länk till Din Husbil ladda ner pdf och läste, nånting hände hade båda händerna på musplattan men vet inte vad jag gjorde men mittiallt så gick det inte att föra kursorn på skärmen, en gul lampa har börjat lysa på musplattan uppe till vänster. Enter knappen funkar inte heller
Har prova att starta om har Windows 10. Detta är min arbetsdator och jag skall jobba i morgon på distans är det någon som kan hjälpa mig
Mvh Ulf wikar
 

Bilagor

  • WP_20170831_19_26_24_Pro.jpg
    WP_20170831_19_26_24_Pro.jpg
    3,8 MB · Visningar: 6
  • WP_20170831_19_26_38_Pro.jpg
    WP_20170831_19_26_38_Pro.jpg
    3,8 MB · Visningar: 8

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Sv: Musplattan har låst sig

Jag har en liten mus mellan G H B den funka och jag slapp till inställningar på pekplattan och den var avstängd. Men vad gjorde jag när den blev avstängd
Prövade att hålla fingret där den gula lampan är men inte började den lysa ( den är mörk nu)
Livet leker igen :)
 

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Sv: Musplattan har låst sig

Prova att sätta fingret på den gula lampan några sekunder.
På min dator är det en låsningsmetod för muspekaren.

Jo så är det, det hände på nytt men nu fick jag bort det genom att trycka bestämt på den gula lampan. Har haft dator några månader och aldrig råkat sätta fingret där förr och i dag två gånger
Tack skall du ha Batstepappan
 
F

Fd.47585

Guest
Sv: Musplattan har låst sig

Kan vara "fn" + F4 som slår på och av musplattan.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Musplattan har låst sig

Lenovo Yoga har dette på F6 knappen, det er et ikonisert bilde av musplattan på knappen.
 
Toppen