• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En liten vädjan.

coe

HBK Medlem
Inlägg
288
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3052
Medlemskap
2024
Under våra resor i sommar har kartan med tömningsplatser varit till stor hjälp. Ett stort tack till de som administrerar den (och även ställplatstipsen förstås).
Min vädjan till er alla är att vi hjälps åt att hålla informationen aktuell. Ofta saknas uppgift om vattenfyllning. Via länkar i kartan är det jättelätt att skicka in uppgifter, kanske även om man kan använda egen slang. Tyvärr vet man inte alltid vad befintlig (ofta fastmonterad) slang använts till.
Administratörerna av service- och ställplatslistor gör ett enormt jobb, men det är alla vi andra som måste hjälpas åt att hålla dem så aktuella som möjligt.
 

Gurli

FD HBK Medlem
Inlägg
101
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
230
Medlemskap
2023
Sv: En liten vädjan.

Ja den kartan är oftast jättebra! Men igår tänkte vi tömma på Vänga rastplats, men där fanns ingen utslagsvask. Hur man går in och fixar en ändring vet jag inte, så jag skriver här.
 

coe

HBK Medlem
Inlägg
288
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3052
Medlemskap
2024
Sv: En liten vädjan.

Gurli, när du klickar igång kartan med tömningsplatser har du längst upp i vänstra kolumnen en länk för att ändra (eller tipsa om en ny plats).
 
Toppen