• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utsikt från köksfönstret

S

Sören-6830

Guest
En fin liten plats för en eller ett par husbilar. Tyvärr hade en av dem tömt gråvattnet under bilen där de stod. Det var trevliga ungdomar från Österrike som inte visste bättre?, men de förstod när jag förklarade att markägaren kanske sätter stopp för övernattningar när man gör som de. Många människor promenerar förbi, synd att deras syn på husbilister kanske försämras.

IMG_7658.JPG
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Utsikt från köksfönstret

Alltid är det inte enkelt o att hitta tömning stationer hör till detta Även om man är svensk :)
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Utsikt från köksfönstret

Våran utsikt i Warnemünde /Rostock och här läcker det lite också emellanåt ur kranarna men å andra sidan så är det ju inget kärnvapenavfall som rinner ut.
Har läst om en del som kört med läckande dieselbränslefilter och det är nog mycket värre.
Sedan om man skulle slå ut 3-4 liter vatten eller om man tömmer en hel tank med gråvatten som varit stående och luktar "pyton".

Ber om ursäkt för den sneda panoramabilden.. Den ena är Viking Sky och den andra giganten är Norwegian Getaway.
 

Bilagor

  • IMG_20170806_154944.jpg
    6,3 MB · Visningar: 36
  • IMG_20170806_123208.jpg
    IMG_20170806_123208.jpg
    2,6 MB · Visningar: 14
Toppen