• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

StoraNolia Husbilsmässa

F

F.d. 55521

Guest
Då var det åter dags för Stora Nolia i Umeå.
Här kan man se de flesta nyheter, först i Sverige, samlade på samma plats.
Husbilsklubben har även i år en monter mitt i Husbilslandet (som jag kallar det).
Det ska bli kul att se alla nya husbilar och se vart trenden går, jag misstänker att de blir ljusare och förhoppningsvis större lastkapacitet.
Ett litet tips för att vi skall få större lastkapacitet på nya husbilar är att vi alla frågar hur mycket man får lasta i de husbilar vi ser, hos handlare och på mässor. Det gör att de skickar budskapet vidare till tillverkarna som måste tänka mer på detta.
Hoppas vi ses på Nolia 5-13 Augusti.
Ps: Besök vår monter på monter 2007 och säg hej åt våra duktig och trevliga representanter.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55521

Guest
Sv: StoraNolia Husbilsmässa

fullsizerender_1.jpg


Det finns många nyheter här på Noliafältet. Bla den här där man kan dra ut bakdelen för att få större säng.
 

Leif Edström

HBK ordförande
Inlägg
3.696
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2024
Sv: StoraNolia Husbilsmässa

Tusen tack till alla er som arbetat i montern under mässan, ni är ett härligt gäng med gott humör som höll igång även när regnet vräkte ner.:)

Tack även till er medlemmar gamla som nya som kom in till oss på trevliga pratstunder.

Nu siktar vi framåt till nästa mässa Elmia, då står vi i alla fall inomhus.

Leif
 
Toppen