• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Efterlysning av stulen Husbil

Jolof

HBK Medlem
Inlägg
440
Kommun
Hedemora
HBK-Nr
11883
Medlemskap
2024
Sv: Efterlysning av stulen Husbil

Detta omfattande bedrägeri har lyckats p.g.a att det fortfarande finns folk som lämnar ifrån sig båtar och bilar utan att ha fått en krona :wideeyed:

Pengar i handen eller synliga på kontot, enkel regel att hålla sig till om man inte vill bli blåst.
 

Avarage

FD HBK Medlem
Inlägg
1.488
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
9269
Medlemskap
2021
Sv: Efterlysning av stulen Husbil

Ett beteende som vi alla har till och från, det handlar bara om olika situationer.
Samhället består av individer och vi är alla olika. Har alla olika förutsättningar/förmågor och framför allt erfarenheter som vi använde ross av för att göra bedömningar i livet.

Och oavsett om jag/du eller i det här fallet trådskaparen trodde gott om någon i en viss given situation (och nu i efterhand har lärt dig något nytt) fråntar det inte att det fulla ansvaret ligger hos bedragaren och hans/hennes organisation/jämlikar. Ingen skugga faller (skall falla) på brottsoffren. PUNKT!
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: Efterlysning av stulen Husbil

Den är tydligen hittad enl. FB.
Olle.
 
Toppen