• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inloggningsuppgifter försvinner på iPad

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Mycket irriterande, HBK:s inlog försvinner från min iPad varenda gång jag släcker ned Safariappen. Spelar ingen roll om jag lägger HBK:s sida som en genväg på hemskärmen, jag är utloggad likafullt.

Likadant med Eventor Orientering, och där kan man inte ens välja inloggningsuppgifter utan man slavar under en svårkommihågd radda med bokstäver och tecken, vilket innebär att jag måste ta fram min papperskalender där jag skrivit upp lösenordet varenda gång jag måste logga in...:mad:

Finns det nån inställning där man kan ändra så inte sånt här försvinner?
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Inloggningsuppgifter försvinner på iPad

Ludde, öppna inställningar, gå in under Safari, öppna lösenord och mata in manuellt det du saknar. Gäller påloggning i HBK, Eventor or what's ever. Titta lite på det som redan finns där så förstår du hela vitsen...
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Inloggningsuppgifter försvinner på iPad

Ludde, öppna inställningar, gå in under Safari, öppna lösenord och mata in manuellt det du saknar. Gäller påloggning i HBK, Eventor or what's ever. Titta lite på det som redan finns där så förstår du hela vitsen...

Ja, tack där har jag aldrig varit inne. Nu har jag matat in uppgifter men det funkar inte ändå... :mad:
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Inloggningsuppgifter försvinner på iPad

Nu funkar det, tack för hjälpen, tänk att det var så enkelt! :) Detta har stört mig i flera år, haha!
 

Stig

HBK Medlem
Inlägg
1.705
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2024
Sv: Inloggningsuppgifter försvinner på iPad

Jag har samma problem men kan inte hitta någon inställning som verkar vara fel
 

Runar

HBK Medlem (P)
Inlägg
922
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Inloggningsuppgifter försvinner på iPad

Tryck längs ner till höger på de dubbla kvadraterna (på en Iphone) så kommer en meny upp längs ner och till vänster trycker du på privat.
 
Senast ändrad:

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Inloggningsuppgifter försvinner på iPad

Jag har samma problem men kan inte hitta någon inställning som verkar vara fel

I Safari ser du om du har privat surf markerat genom att ramen bakom är svart då får du avmarkera detta, annars är den vit, du hittar det på iPhone i fyrkanterna längst ner till höger, och på iPad längst upp till höger.

//Tommy
 
Toppen