• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mörkt på kontrollpanelen

Carthi51

HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
bollnäs
HBK-Nr
4348
Medlemskap
2024
Hej husbilsvänner. Finns det någon som vet var jag på min Carthago chic s-plus I 51 -09 kan hitta säkringen till kontrollpanelen ovanför dörren. Enligt den något ofullständiga instruktionsboken säger felsökningssidorna "byt säkring 2A". Det låter ju bra men ingen information om var jag bör leta någonstans efter säkringen. Alla jag hittat är hela. Hoppas någon vet. Claes
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.584
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Mörkt på kontrollpanelen

Den säkringen bör sitta på laddaren under golvet. Det finns även en strömbrytare på panelen, men den antar jag att du slagit till.
 

Carthi51

HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
bollnäs
HBK-Nr
4348
Medlemskap
2024
Sv: Mörkt på kontrollpanelen

Ibland är man nog extra trött i mössan. Efter vintervilan är tydligen minnet lite segt. Tryckte naturligtvis på knappen för innebelysningen utan att först slagit på till/frånknappen ovanför! Varde ljus på kontrollpanelen! All belysning funkar. Claes.
 
Toppen