• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

IGO den senaste

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Jag har köpt denna grisen i säcken. Nu laddade jag ner den på nytt! Vill återställa men denna funktion är inre klickbar. Bara 24 timmar trial.

Någon som har förslag till åtgärd?
 

Kronvall

HBK Medlem
Inlägg
839
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2024
Sv: IGO den senaste

Denna info fick jag från IGOs support i höstas.

If you would like to use your previously purchased navigation content, please log in to the new device with the same Apple ID/Google Account that you bought the content with.

I would kindly ask you to download iGO Navigation from the App Store/Google Play Store. After your one day/seven days trial period ends, please do the following to access your previously purchased contents:

In iGO Navigation go to Shop > Purchased Items > Tap on the arrow in the bottom right corner > Restore Purchases


Please note that you need to use your device with the same Apple ID/Google Account in order to restore subscription based content.
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: IGO den senaste

På min andra ipad så har jag en del kartot nedladdade , men får felmeddelade du har inga kartor!!
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: IGO den senaste

Med risk för att förstå din fråga fel..
Men under butik, vad händer om du markerar nere i högra hörnet?
Såhär ser det ut hos mig och kartorna fungerar.
 

Bilagor

  • IMG_0753.PNG
    IMG_0753.PNG
    767,5 KB · Visningar: 0

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: IGO den senaste

Trycker jag på återställ köp så vill den att jag loggar in på icloud konto för annars kommer inte premerationen med eftersom jag haft en annan ipad i spel.

Hur hittar IGO in på icloud?
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: IGO den senaste

Oj, hur gjorde jag där.. Hoppas någon annan som är säker på sin sak kan svara.
Men om du går in på inställningar och sedan går in på iGO appen långt ner. Vad finns det för alternativ där?
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: IGO den senaste

Nu har jag tagit ner Appen på nytt och laddat hem kartor , men har 24 tim trial.
Ser knappen återställ köp , den är aktiv nu , men när jag trycker på den vill den ha Icloud inloggning , nu är frågan igen hur den kommer in här!
 

Perrovski

FD HBK Medlem
Inlägg
503
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
232
Medlemskap
2022
Sv: IGO den senaste

Hej.
Har någon liknande,har laddat kartor på nytt men fick bara 13 länder trots
att jag laddade Skandinavien, så dessa kartor finns ej bland dessa 13-on .

Jag har bara Väst Europa ( ville lada även Öst, men hur, dem finns ej bland App Store ) Vad katten gör jag fel ???.

Kan någon hjälpa mig. Tack

Mvh .
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: IGO den senaste

Hej.
Har någon liknande,har laddat kartor på nytt men fick bara 13 länder trots
att jag laddade Skandinavien, så dessa kartor finns ej bland dessa 13-on .

Jag har bara Väst Europa ( ville lada även Öst, men hur, dem finns ej bland App Store ) Vad katten gör jag fel ???.

Kan någon hjälpa mig. Tack

Mvh .

Den versionen du beskriver är den gamla versionen, i den nya iGO Navigation kan man ladda ned Europas länder var för sig.
Tyvärr är kartorna lite åldersstigna trots löfte om snar uppdatering.
 
Toppen