• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sidomarkeringen Adria 701 -14

F

F.d. 28455

Guest
Hej har försökt hjälpa min pappa att få igång sidomarkeringen på hans husbil, har kollat alla säkringar men som jag förstår finns det ingen säkring till dom när det är data styrt av bus-system, har kolla alla lampor och dom fungerar alla, så någon som har nå tips eller vet vart strömmen börjar/kommer ifrån ? Med vänlig hälsning,
 

stavgård

HBK Medlem
Inlägg
310
Kommun
Haninge
HBK-Nr
14919
Medlemskap
2026
Sv: Sidomarkeringen Adria 701 -14

Hej det kan va att det ligger över ett kretskort det gjorde hos grannens bil men var det sitter vet jag ej grannen har inte fått ordning på det än:music-icon:
 
F

F.d. 28455

Guest
Sv: Sidomarkeringen Adria 701 -14

Någon som vet om man kan gå in med data och ställa in vilka lampor som ska lysa på olika lägen ? Vet att på BMW och lastbilar kan man ställa in positions och dimljus att lysa med olika lägen, tex att få dimljusen att lysa samtidigt som halvljus som ej funkar orginal på lastbilar mm.. ??
 

GTV6

FD HBK Medlem
Inlägg
1.735
Kommun
Håbo
HBK-Nr
23263
Medlemskap
2022
Sv: Sidomarkeringen Adria 701 -14

Någon som vet om man kan gå in med data och ställa in vilka lampor som ska lysa på olika lägen ? Vet att på BMW och lastbilar kan man ställa in positions och dimljus att lysa med olika lägen, tex att få dimljusen att lysa samtidigt som halvljus som ej funkar orginal på lastbilar mm.. ??
Av en händelse snubblade vi över en liknande sak i tråden nedan, kan det vara en ledtråd månne?

http://www.husbilsklubben.se/forums/t102288/
 
Toppen