• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

iTunes konstrar

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Kommer det här mailet verkligen från iTunes?



iTunesINC

Dear Customer Please note that the Apple process of updating customers' data has not been checked lately therefore accounts will be suspended for clients who did not provide us with full information of the account
In order to make a new database for the company and maintain the safety of our customers .
Please login to your Apple ID from the link below and update all the data within 48 hours
 
F

F.d. 15918

Guest
Sv: iTunes konstrar

Nix, det är fake, ett tips är att alltid klicka på avsändarens mailadress, då dyker den riktiga adressen upp och då kan man lätt avgöra om det är fake eller inte.

Mvh Nisse
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: iTunes konstrar

Tänkte väl det!

Interpunktionen är dålig och det var det som fick mig att tvivla. Tack för hjälpen! Nätet är fullständigt nerlusat av bedragare idag. :mad:

Jappe
 

kenjon

HBK Medlem
Inlägg
1.818
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2024
Sv: iTunes konstrar

Om du bara ställer muspekaren MEN INTE KLICKAR på den länk de vill att du ska klicka på, så ser du vart du hamnar om du skulle klicka.
Svårt på en mobiltelefon/padda men där kan man kopiera in länken i ett anteckningsprogram och läsa den.

En annan "lösning" är att aldrig klicka på länken utan att skriva in adressen manuellt själv. Får jag t ex ett mail från banken där de vill att jag ska läsa något genom att klicka på en länk, går jag istället själv manuellt till banken, loggar in som vanligt och läser där. Aldrig klicka på länkar i mail!
 
Toppen