• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lindbergs Bil och Husbil i Eskilstuna AB, omdöme?

F

F.d. 54202

Guest
Sv: Lindbergs Bil och Husbil i Eskilstuna AB, omdöme?

Tja, jag köpte en H-bil hos dem för en månad sedan, vid köpet så fick jag en bra känsla för honom, Trevligt och seriöst bemötande, samt att det kändes som att han hade kunskap om husbilar. Så änn så länge är allt bra, men man vet ju aldrig, det brukar visa sig om och när man får problem med saker och ting hur tillmöttes gående de är. Men på mina erfarenheter så långt, med handlaren så kan jag rekommendera dem.
Ska väll tilläggas att jag var i kontakt med förra ägaren av min bil och hörde mig för, angående eventuella fel och brister.
Mvh Jocke.
 
F

F.d. 54202

Guest
Sv: Lindbergs Bil och Husbil i Eskilstuna AB, omdöme?

Hej,
Kan tilläggas att Henrik är väl tillmötesgående även efter köp av bil, och är mån om att kunden ska bli nöjd, i mitt fall en felaktig annons varudeklaration kompenserades, direkt utan vidare diskussion.
Så vid ett senare H-bils byte, om något år eller så, så blir nog Henrik på Lindbergs bil och husbil kontaktad av mig...
// Jocke W
 

Motorhome

HBK Medlem
Inlägg
58
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
14026
Medlemskap
2025
Sv: Lindbergs Bil och Husbil i Eskilstuna AB, omdöme?

Hej !
Vi köpte en Burstner 890i av honom o han bytte in våran gamla.
Bara bra att säga om Henrik. Vi hade några garanti krav och det fixade han utan några som helst problem. Vi var nöjda med bilen o Henrik. ( Har bytt igen men inte hos honom, han kunde inte hitta våran nästa bil. )
Mvh Jocke
 
Toppen