• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Manöverpanel Schaudt DT 220

Ubbis

HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
Onsala
HBK-Nr
14448
Medlemskap
2024
Hej alla
Min display brukar normalt visa klockslaget, övrig information får man bläddra fram. När jag ändrade till sommartid hände något som gjorde att nu visar den innetemperatur istället och man får trycka fram för att se tiden. Har försökt att återställa men utan framgång. Är det någon som vet hur man går tillväga. Har läst manualen men hittar inget om det. Tacksam för tips.

Mvh

Janne
 

Åke Nordström

HBK Medlem
Inlägg
235
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
3583
Medlemskap
2026
Sv: Manöverpanel Schaudt DT 220

Hej, Janne!
Jag bifogar en engelsk instruktion om panelen, samt en mer översiktlig (Burstner Argos) diger sak som hanterar panelen på sidan 98. Hoppas dessa kan hjälpa dig.
Hälsningar
Åke
 

Bilagor

  • SCHAUDT DT 220 B instruction manual.pdf
    579,1 KB · Visningar: 149
  • Instruktionsbok Argos 2008.pdf
    4,2 MB · Visningar: 108

Ubbis

HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
Onsala
HBK-Nr
14448
Medlemskap
2024
Hej och tack Åke
Den svenska och engelska manualen har jag lusläst och där hittar jag inget om det. Inte heller i Burstnermanualen, men den var väldigt bra. Mycket bättre än min (Frankiamanual). Kanske ska göra panelen strömlös och se om det återgår till fabriksinställningar. Tack så mycket i alla fall. Ha det så bra.

Hälsningar
Janne
 
Toppen