• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Batt

bennyolle

HBK Medlem
Inlägg
136
Kommun
Finland
HBK-Nr
23035
Medlemskap
2024
Toppband litium batteri är de bra ,e alla kina me olika namn eller ,ni som e pålästa kan väl informera vilja som e bra,ja måst ha vanlig form höga fyrkantiga går int
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Batt

Bennyolle jag anser nog att detta är en väldigt bra klubb att vara medlem i om man behöver hjälp med alla möjliga och omöjliga frågor. Ibland kan det vara så att frågan glöms bort av duktiga medlemmar och så har hänt även mig.

Jag tror ingen "skiter i att svara" och har följt ett antal trådar som du startat där du också fått en hel del hjälp. Du har väl också fått en hel del hjälp med andra trådar där dina frågor har fått svar.
Ibland kan det också vara eget ansvar att försöka hitta trådar med liknande frågeställningar och använd då med stor fördel sökrutan.
 

GTV6

FD HBK Medlem
Inlägg
1.735
Kommun
Håbo
HBK-Nr
23263
Medlemskap
2022
Sv: Re: Batt

Ja trodde de va en seriös klubb de här men skit i å svara ja köper de dyraste å bästa ändå ,ett litium batt kostar bara 2800€som hittat tack ska ni ha
Eller hur, vi som "jobbar" här på forumet med att svara på frågor har tyvärr missat din fråga, OMG:wub:

Men här ett svar till slut, köp ett färdigt batteri och bli toknöjd tex https://www.dometic.com/en-gb/uk/pr...and-lighting/batteries/dometic-estore-_-24567

Finns fler leverantörer om du letar lite.
 
Toppen