• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vårträff med singlarna

Sivfa01

HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Ale
HBK-Nr
10295
Medlemskap
2024
Vi har nu bokat in en vårträff med Husbilsinglarna.

Du som vill vara med, men inte ännu är medlem i vår fb-grupp, maila till husbilsinglar@hotmail.com och anmäl ditt intresse.

Du skall vara medlem här i HBK, ha husbil och vara singel vid inträdet i gruppen och vilja bidrag till gruppen med trevligt bemötande och gott humör!
 
I

inga fatburen

Guest
Sv: Vårträff med singlarna

Hur anmäler jag mig till singelträffen?
 

Sivfa01

HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Ale
HBK-Nr
10295
Medlemskap
2024
Sv: Vårträff med singlarna

Inga

Om du vill vara med i vår fb-grupp, gör som det står i inlägget ovan, du mailar till husbilsinglar@hotmail.com.
Men eftersom vi har kontakt här redan, gå in på facebook och skicka en vänförfrågan till mig Siv Falk (jobbat på Bokmässan). När vi är vänner där kan jag lägga till dig i vår fb-grupp.
 
Senast ändrad:

Sivfa01

HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Ale
HBK-Nr
10295
Medlemskap
2024
Sv: Vårträff med singlarna

Siv

Visst skapade du en egen grupp....
Det var en del av våra tidigare medlemmar som inte ville följa de regler som vi satt upp. Finns väl ingen anledning då att vara med i vår grupp.
 
Senast ändrad:

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.599
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: Vårträff med singlarna

Det var drygt 20 Husbilsinglar som deltog i den midsommarträff jag anordnade genom Husbilsinglarna förra året. Under tiden vi var på träffen blev ett par av mina vänner uteslutna ur gruppen. Vi valde därför att bilda en egen FB-grupp parallellt för att kunna ha kontakt även med dem. Senare berättade jag för någon som sökte en singelgrupp på Husbilsgruppen alltså inte Husbilsklubben om både hur man gick med i Husbilssinglarna via Husbilsklubben och om vår egna lilla grupp. Jag blev då genast utesluten från Husbilsinglarna trots att det svar jag gav personen ifråga var helt sakligt: "Det finns en grupp som heter Husbilsinglarna. Den är en del av Husbilsklubben så man måste vara medlem där och sen ansöka om att få vara med. Vi var en grupp därifrån som firade midsommar tillsammans och sen gjort en egen singelgrupp. Jag kan lägga till dig om du vill." Jag hade ju ingen aning om att man inte fick ha egna grupper eller skriva vad man ville i andra FB-grupper. Gäller detta förbud även i samtal med vänner, mail, sms osv?
 
F

F.d. 53255

Guest
Sv: Vårträff med singlarna

Siv Lidén , vi har regler i vår trevliga grupp om 133 medlemmar. En av dessa regler är att hålla en god ton, för allas trevnad. Har du något du vill framföra till oss eller fråga om är du välkommen att skicka mail till oss i admin på husbilsinglar@hotmail.com Vi tar inga sådana här diskussioner på öppna forum.


mvh

Admingruppen för husbilsinglar
 

Sivfa01

HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Ale
HBK-Nr
10295
Medlemskap
2024
Sv: Vårträff med singlarna

Då får du svar via mail om en stund!
 
Toppen