• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Konjak som välkomstpresent

farfar66

FD HBK Medlem
Inlägg
117
Kommun
Motala
HBK-Nr
18918
Medlemskap
2022
När jag anlände till ASA mobile home park i Peniche/ Portugal blev jaj väldigt väl mottagen av personalen! Sssställplatsen är i nyskick , stadad och fin samt med väldigt fina serviceutrymmen!
Ssom medlem i Husbilsklubben har man rbatt, vilket innebär att om man stannar 7 dagar så betalar man bara för 6!
Platsen ligger i stan och det är nära till allt!
Att jag dessutom presenterades en 30 årig Brandy när jag talade med personalen gjorde inte intrycket mindre bra!!!!
MEN platsen i sig är god nog utan reklam! Åk hit när du har vägarna förbi! Det lär du inte ångra!
 

farfar66

FD HBK Medlem
Inlägg
117
Kommun
Motala
HBK-Nr
18918
Medlemskap
2022
Ja det ser ut att vara rätt plats!
Fortfarande bra ställe!
Enda nackdelen somjag ser det är att toaletterna kostar 50 cent ch duschen 1 € / 6 minuter!
Bröd kan levereras på morgonen,cykel o scooteruthyrning, tvättmaskiner, mykt br WIFI ( första gången jag har varit med om det)
Husbilstvätt , tömning ofyllning.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.810
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Konjak som välkomstpresent

Det är väl bra att de som vill ha toalett och dusch och andra finesser på ställplatsen får betala för extra för detta.
Använder man det man har i husbilen så ingår ju tömning och fyllning av vatten i ställplatsavgiften.
 
Toppen