• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hittat vår husbil, men....

Avarage

FD HBK Medlem
Inlägg
1.488
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
9269
Medlemskap
2021
Sv: Hittat vår husbil, men....

Stämmer uppgifterna att motorn är bensindriven? Om så är fallet kan man gissa sig till, utan att jag själv kört, att bränslekostnaden/mil blir högre än med dieseldriven motor.

Väldigt välutrustad bil!
 
F

F.d. 56065

Guest
Sv: Hittat vår husbil, men....

På appen biluppgifter står det diesel. Rätt regnummer är SUL319
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.600
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: Hittat vår husbil, men....

Hej Åxab ! Du kan utan att trampa någon på tårna berätta lite om vad det är för husbil märke på chassi, påbyggnad/bodel miltal om det är en privatperson eller firma som säljer, så får Du säkert bättre råd/tips

Sedan är det kanske så att den som senast stått som ägare oavsett om den har privatimporterat eller köpt av firma som importerat kanske vill byta husbil av olika anledningar, men generellt behöver det inte betyda att en privatimporterad är sämre än någon annan och en 2013 årsmodell har ju ändå inga garantier kvar

God fortsättning på Julen samt Gott nytt år önskar
Hasse & Ingegerd

Detta känner jag igen. När min man dog valde jag att säljs vår NB Arto som vi bara haft ca 1 år. Absolut inga fel på den förutom att den var fylld med minnen och framtidsplaner och för stor för mig som singel.
 
Toppen