• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jappes irrfärder i Europa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Jappes irrfärder i Europa

Jag fick den minsta platsen på campingen, plats 232. Jag kom in efter div. manövrer och Martin hjälpte till. Jappe
Nära baren, hmmmmm... Här kommer lite bar-nostalgi från den tid då du gärna hade stått där (tror jag)
[YOUTUBE]St6jyEFe5WM[/YOUTUBE]

Musiken av det hör slaget kan man bara bli yngre av, eller hur Jappe? Kirra gärna en ny pocket där du kan vägleda oss genom den fantastiska Europa som fortfarande har enormt mycket att erbjuda var och en av oss... ; )
 
F

F.d. 22252

Guest
Sv: Jappes irrfärder i Europa

När jag körde in på campingen så var det minst tre som dirigerade, gick inget bra så jag fick hjälp av en som parkerade bilen också!!
När jag körde ut hade jag hjälp av minst tre som sprang omkring och dunkade på bilen när jag var på väg in i ett träd.
Sparade säkert ett par träd för min bil är ju nästan osårbar, finns väl märken än på tallen i olihao men inget på bilen.
Jappe jag tycker du ska gå över till vitt vin och öl så du mår bra, rött vin får man huvudvärk av det vet ju alla.
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappes irrfärder i Europa

När Ulla-Britt dog så dog jag också. Ingen inspiration. Jag behöver tid. Jag är så ledsen.

Varför tog jag inte hennes rop
på allvar. Hon är död nu
Förtröstan in i det sista
Sådan var hon
Jag visste inte
Nu skäms jag
Borde varit där
Mitt livs stora kärlek
Borta nu
Minns mer och mer hela tiden
från den tiden för länge sedan
Livet lekte vilt
Slut nu


Jappe
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen